maandag 30 april 2018

Life is beautifull....


Ik ben de laatste tijd een beetje verslaafd aan mijn Spectrum Noir  aquamarkers en aquablend potloden :) zo leuk om lekker te kliederen met water en inkt hahahahaa met als eindresultaat dit kaartje...
De stempels zijn van de Life is beautifull by Ruth Norman voor Crafter's Companion.
Ik heb witte vlekjes gemaakt o.a. met gewoon water en Clear Sparkle pen.
Het randje is met de hand gestikt. Dus eerst gaatjes maken met een prikpen, prikkussen en een liniaal. En daarna de steekjes met naald en draad maken. Dat vind ik echt heel relax. Ik weet dat het veel sneller zou gaan met een naaimachine maar relaxen is ook goed hahahaha....
De bloem is trouwens gestempeld met Versamark en WOW embossing poeder.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....


hugs Ria

4 opmerkingen:

  1. Super cute!!! Thank you for joining us at Make My Monday, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, gezellig dat je meedoet bij Artistic Inspirations Challenge Blog. Good luck!
    Bye, Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very lovely. Thanks for joining us at Creatalicious Challenge. Good luck, and I hope to see you again. Maggie, DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A wonderful card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional add a sentiment” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria