dinsdag 8 mei 2018

You Light Up My Life Every Day....


Hallo,
wat een heerlijk weer is het nu eindelijk. Laten we hopen dat het aanhoudt...
Voor vandaag heb ik dit kaartje gemaakt met de Spectrum noir Sparklepennen, Metallic stiften en de Clarity Stamp You light Up My Life Every Day stempel. Gestempeld met de Versafine Onyx Black.

Ik heb eerst het papier gekleurd met de Sparkle pennen en Glycerine. Toen de Clarity stempel erop gestempeld met de Versafine. Door dat deze stempel een leuk font heeft kan je deze inkleuren met de Metallic stiften. En ik heb met een prik kussen en prikpen allerlei slingerende steekjes in de kaart geprikt en deze daarna met draad en naald gestikt met de hand. Om het mooi uit te laten komen heb ik zwart glitter karton en koper kleurig karton gebruikt om het plaatje te matten. Daarna heb ik het op een witte kaartbasis geplakt.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenges....



hugs Ria

3 opmerkingen:

  1. Love the colours and your design. Very pretty details. Thank you for joining us ar Crafty Cardmakers this month. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card.

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beautiful card, love the ombre background,thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge, hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving me a message :) Bedankt voor het achterlaten van een berichtje, hugs Ria